2009-04-17

命运的安排

期待已久的matrik结果已经出了。我不被录取。
今天早上回母校见辅导老师询问关于中六的事情。
她叫我试下上诉matrik。通过马华上诉是最后的机会了。
老师也给了我很多解释关于中六和matrik的。
大概5月头,我又要再次回母校拿中六的录取信,被派去女生马来校。
麻烦的事我要打算转去名校。但是必须在这间女生马来校先报道。
要填转校表格,而且要通过这件学校和那间名校的允许才可以决定转不转校。
真的很麻烦哦!

如果上述matrik成功的话,那时候form 6和matrik都已经开学了。
那时候真的很麻烦,要在form 6 停学。筹备matrik的事情。。
要上大学真的很多崎岖路。
如果上述还是不成功就要注定读form 6了。

4 comments:

  1. 是这样的拉。。蛮麻烦的

    ReplyDelete
  2. hey,altho its rugged
    its the necessary and only way to loacl uni..
    so try ur best no matter is matrik or form6
    tat 名校 is chinese sch rite?
    change to 名校 is a nice move..
    bcoz im not so optimise to those malay sch..
    their teacher sum are lazy...haha..not racist har..
    form6 is a very challengeful year..
    wat i can say to form6 is
    form6 not really difficult to study..
    wat difficult is when apply to local uni..
    sum times,u cant get the subject tat u really interested..
    so u must score well so u can get more priority to apply for good uni...
    good luck!!

    ReplyDelete
  3. 谢谢你们哦
    无论我被编进哪里
    我都尽力读好书

    ReplyDelete